vineri, 13 mai 2016

Selectarea operatorilor de tabletă pentru secțiile de votare nu se face transparent

Nici nu mă așteptam să fie altfel. Cu lucrurile sfinte nu te joci. Și interesele partidelor implicate în bătălia electorală sunt lucruri cât se poate de sfinte!

Până la urmă nici nu știu de ce m-am înscris. Mirajul unui câștig financiar obținut simplu... bănuiesc. Ce am obținut? Un loc de rezervă și drumuri... în caz că s-o accidenta cineva să intru și eu în acțiune. LOL Deci... cel mai probabil, în duminica sfântă a alegerilor, voi ședea la mine acasă fiindcă între Monosprânceană Boboc și Dragomir n-am pe cine să aleg.

Culmea e că la prima convocare - la o zi după ce am depus cererea - ni s-a comunicat că suntem cam mulți aplicanți. Deci, pentru a se face o selecție, va trebui să fim testați! Doar că... până săptămâna asta, când am primit mesajul unei noi convocări de la STS, nu m-a mai căutat nimeni să mă testeze!!!!! Iar în mesaj eram doar rezervă... De ce? Cum așa? Nicio explicație. Care-au fost criteriile? Plm, testul ăla promis... de ce nu s-a mai dat?!!! Nimic.

În schimb, am observat că:

1. ok, unii dintre oamenii de acolo se pricepeau, dar era sigur o doamnă - mai în vârstă (nu foarte!) - care se mișca mai încet... și a cerut suport suplimentar de la generalul STS aflat în sală în caz că „nu ne descurcăm”; sunt câteva acțiuni, nu ai cum să greșești prea tare. Doar belești ochii și citești cu atenție mesajele pe care le primești de la tabletă. Un computer face, din nefericire, doar ceea ce-i spui tu să facă! Dacă sistemul ăsta cu tablete nu e făcut de mântuială ca sistemul cardurilor de sănătate atunci e foarte greu să nu te descurci! Doar în cazul în care se blochează e nasol!

2. una dintre doamne a coborât odată cu mine la etajul trei și s-a dus la biroul dânsei... prin urmare lucrează la Primărie! Cine altcineva să aibă chei de la un birou din Primărie?!! Eu? Nicidecum. LOL

Multă transparență! Ah, să nu uit: cum am fost admis prima dată? Simplu... m-am prezentat acolo! LOL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu