sâmbătă, 20 decembrie 2014

Curcubeu în decembrie!

Să fi fost v'o 4 când mi-am azvârlit privirea dincolo de fereastră şi am zărit pe cerul de decembrie 2014 un fenomen rar în luna în care, de regulă, totul e înveşmântat în alb; vă pun să vedeţi şi voi:


şi încă:


ultima imagine:


P.S. Citeam pe gândul.info că serviciile secrete române pot cere providerilor de net datele stocate despre clienţi dacă oferă o justificare - fără, însă, să mai ceară aprobare de la un judecător. Sanchi: cică legea se aplică doar persoanelor juridice... un pas mic pentru serviciile române de informaţii, un pas uriaş pentru Big Brother. Ce să mai spun?! Mi-e scârbă! Am mai scris despre d-nul Ghiţă şi argumentele lui antiteroriste pentru promovarea unor astfel de iniţiative legislative!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu