vineri, 25 iulie 2014

Subtitrare - Mosquita y Mari

Eu chiar am probleme complicate cu care să-mi bat capul, nu rahaturi de puşti retardaţi!



Bunica spunea că dacă îţi doreşti cu adevărat poţi să auzi vântul care mângâie penele aripilor păsărilor în timp ce acestea le fâlfâie în văzduh. Şi îţi juc că, pentru o clipă, chiar am putut să simt asta!






Îmi amintesc de o zi, cu mult timp în urmă, când tata a pus un CD nou. Apoi şi-a luat pălăria de cowboy. Nu-l mai văzusem purtând-o niciodată. S-a apropiat de mama şi au dansat. Nu mai conta cotidianul, nu mai aveau grija zilei de mâine... Pentru un moment erau complet alte persoane!

Dacă doriţi să ştiţi diferenţa dintre a te urca în maşină - care nu e un lucru chiar aşa grav... şi a te sui în maşină... atunci urmăriţi filmul: Mosquita y Mari. V-am pregătit şi nişte subtitrări:

Am creat subtitrare pentru versiunea Mosquita.y.Mari.2012.BRRip.XviD.HORiZON-ArtSubs.

Sau la modul general: Subtitrare Mosquita y Mari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu