vineri, 6 iunie 2014

Cum să scapi de ban pă omegle

În mod normal aş fi scris despre şansele ca să avem în finala masculină de la Roland Garros şi anul acesta pe cei doi atleţi desăvărşiţi ai tenisului, Nole şi Rafa, adică încă un meci din lungul şir al celei mai mari rivalităţi din lumea sportului alb. Dar când am văzut că Acces Direct şi-a făcut tricou cu Simona Halep şi toată lumea trimite mesaje de susţinere pentru o fată despre care ieri nu ştia mai nimic am zis să mă depărtez că pute! Pute a ipocrizie!

Oricum cred că Maria Sharapova o să piardă primul set (aşa cum s-a întâmplat în multe meciuri de la acest turneu şi chiar şi în finala de la Stuttgart), după care o să înceapă să strige din ce în ce mai tare, o să meargă mai des la prelată să se roage la zeii tenisului, o să lovească cu racheta şi mai grozav şi mai fără milă în gămălia aia gălbui-verzuie şi o să găsească mai repede linii terenului şi adversara care până atunci părea că face totul cum trebuie să se piardă şi să nu mai găsească soluţii. Deci bănuiesc că Simona Halep o să piardă.

Nu mă înţelegeţi greşit: mi-ar plăcea să câştige. Nu sunt neapărat un fan al ei (dacă joacă cu Aga Radwanska ţin cu poloneza şi mi-aş fi dorit să văd mai mult în turneu scurta urmată de lob executate impecabil şi inteligent de către Aga), dar acum mi-aş dori să ia trofeul pe care l-a câştgat la junioare!

De cealaltă parte, Nole are un meci complicat cu Ernests Gulbis. O apariţie inedită, l-a bătut clar pe Roger Federer, Gulbis îi poate bloca drumul către visul de a-şi trece în cont măcar o dată trofeul din praful parizian. Oricât de serios o să fie Djokovic - şi până acum a fost (doar cu Raonic era să scape ultimul set din braţe) - o să-i fie greu să joace împotriva unui ins imprevizibil şi talentat... care n-are absolut nimic de pierdut.

Rafa are de-a face cu un vechi cunoscut - bătrânul Murray. Ştie că-l poate bate, dar Andy nu se predă uşor. Şi o să-i întoarcă înapoi câte mingi o să fie capabil...

M-am luat cu tenisul şi nu v-am spus de fapt cum se scapă de ban pe omegle. Simplu:

1. ştergeţi istoricul din browser. Eu folosesc CCleaner - care face curăţenie nu doar în browser, ci pe întreg HDD-ul;

2. restartaţi modemul. Folosesc ca provider Romtelecom... la mine metoda a mers de mai multe ori! Deci încercaţi şi voi! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu