luni, 14 aprilie 2014

Telefonul fără filtru

Era duminică - Florii - ziua mea zice-se! Vă rog eu mult să nu vă obosiţi să mă căutaţi în zile din astea sfinte ca să-mi uraţi de bine că sunt ursuz şi nu ştiu cum să reacţionez. Mă face să mă simt pe deasupra şi puţin jenat de... momentul respectiv. Altfel, eu vă mulţumesc frumos pentru gest. Totuşi, evitaţi-l! Dacă simţiţi că vreţi să faceţi ceva neapărat pentru mine... un cadou remorcat n-o să fie niciodată refuzat. Vorba dulce mult aduce, dar e şi sărăcia omului!

Deschiz, ca orice cetăţean civilizat, televizorul şi schimb posturile ca să dau de ceva... când colo Claudiu Lucaci şi Cornel Nistorescu îl aveau în studio pe Seby Ghiţă la Ultima Ediţie. Omul, proprietar de televiziune, te-ai fi aşteptat să vizeze interesul public şi drepturile elementare ale omului civilizat. (Ştiu, am folosit deja de două ori un anumit cuvânt într-un singur paragraf...) Şi drepturile lui!

Dar nu! Nu! Cum să facă Seby asemenea prostii (greşeli de începător)? Doar s-a ocupat toată viaţa cu tehnica de calcul şi a furnizat statului român aparatură. Pe bani mulţi... că de aia e proprietar de televiziune!

Ca să-şi susţină proietul de lege privind identificarea cu nume şi prenume şi CNP a oricărei cartele preplătite el spunea aşa: dacă ar fi să aleagă între a se teme faţă de eventualele abuzurile ale unor angajaţi în structurile de securitate şi ameninţarea teroristă, el s-ar teme mai mult faţă de ultima. La noi în ţară au şi avut loc multe atacuri teroriste. Nu ştim să identificăm locul în care se află un om care apelează la 112, dar în rest ne preocupă terorismul. Auzi, mă, că teroristul poate să cumpere o cartelă de la noi şi să o folosească pentru a comite crime peste graniţe!

Se vede treaba că atunci când simte gust de afacere cu serviciile secrete ale României, Ghiţă uită de instinctul de conservare. Sau poate pentru că le face jocul şi îi aduce în legalitate... pe securişti... şi le mai dă şi echipament de ascultare... omul primeşte linie securizată... că doar e de-al lor!

Nu vrea totuşi statul ăsta să-şi facă treaba de stat şi să nu lase armele să circule ilegal pe teritoriul ţării... că doar ele nu intră în ţară prin teleportare pe liniile telefonice! Şi să lase cetăţenii obişnuiţi în pace să-şi vadă de intimitate?! Zic şi eu aşa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu