miercuri, 30 aprilie 2014

Cum să configurezi router-ul Huawei HG658

Am primit cu vreo două zile în urmă un nou router pentru conectare la internet de la cei de la Romtelecom. Mă sunaseră o duduie de la ei înainte de Paşte şi mă anunţaseră cu privire la măreţul eveniment. Cică e mai bun... că e mai nou... şi că poate avea conexiune wireless. Toate bune şi frumoase. Desfac pachetul, conectez router-ul la computer... aştept să se aprindă toate ledurile... încerc browser-ul de internet: eroare! Cu vechiul modem netul funcţiona instantaneu.

Mă uit pe instrucţiuni... Înţeleg că trebuie să accesez o pagină de configurare. Aceasta este: http://192.168.1.1/... Am accesat pagina şi aici m-am împotmolit. Introdu, frate, parola şi numele de utilizator. Pe foaie scria că implicit ambele sunt admin/admin. PLM, fac asta... eroare! Nu am reuşit să mă conectez. Tastez din nou... de data asta atent... la fel! PLM... încerc majuscule, încerc administrator... nimic. L-am resetat. Nimic. Aceeaşi eroare.

Sun la Romtelecom... şi tipul care răspunde îmi spune amabil că trebuie să mă uit pe spatele router-ului unde este un câmp WEB_PASSWORD. Şi de ce căcat nu aţi inclus în documentaţie un P.S. Bă, frate, dacă nu merge cu parola admin, atunci uită-te pe spate la router şi acolo găseşti o parolă. Şi din punctul ăsta treaba a mers ok. Bine, a trebuit să dau un restart computerului pentru ca să mă pot conecta la net după ce am introdus numele de utilizator şi parola de pe contract şi am făcut click pe submit.

Pentru alte configurări puteţi să vă uitaţi şi pe documentaţia electronică de la ei - pe care am zis să o includ mai jos:


P.S. Mulţumit în continuare lui Katy că ne pune la dispoziţie spaţiul virtual de pe scribd.com pentru a ne plasa documentele electronice.

19 comentarii:

  1. Sanatate multa! multumesc, m-ati salvat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa traiesti fratica!

    CE TAMPITI, am pierdut o ora cu acelasi kkt la un router telekom. desigur, nici un cuvand in documentatie, chiar mai si spuneau ca parola e implicit admin.

    futui in gura de homalai!

    RăspundețiȘtergere
  3. La USER scrii admin iar Parola este scrisa pe spatele modemului la WB_PASSWORD.
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai citit până la capăt. Am descoperit deja măgăria. LOL

      Ștergere
  4. salut... cum setez user si parola ptr connectare la internet nu ptr accesare pe router ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. plm, dacă ai intrat în setari ai acolo tot ce-ti trebuie! inclusiv pagina pentru user-ul si parola de la telekom

      Ștergere
  5. Stie cineva cum sa schimbi dns-ul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi cer scuze nu stiu si nu am timp nici sa ma documentez deocamdata.

      Ștergere
  6. cacatul asta al meu nu merge cu admin / web_password. sa-i ia dracu' pe telekom

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai și cum întru în setări de pe telefon?

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai și cum intru în setări din telefon?

    RăspundețiȘtergere