joi, 7 iunie 2012

Încăierările electorale se înteţesc, se apropie 10 iunie!

Ce-mi place!!! Da! Aşa mai zic şi eu... când vine vorba de denigrarea adversarului politic eu sunt un susţinător. Să se dea în gât unii pe alţii! Îmi place asta! Ar fi frumos să existe şi o confruntare publică în care să se întâmple o chestie din aceasta! Îmi place când ăştia şi-o trag la muie în public... reciproc!

Uite ce am găsit în dimineaţa asta în cutia poştală:


Ăştia cred că citesc blogul ăsta şi se inspiră de aici... că ştiţi că le-am zis să fie mai exacţi când vine vorba de cât a furat Stancu! Dar au trecut în extrema cealaltă! Nu spun că ce scrie aici e neadevărat, ci e prezentat cam abundent. Nici aşa nu se face... şi să-l asemeni pe Stancu, simbolic vorbind, cu Caracatiţa neagră mi se pare ridicol. E un baron local, dar mi se pare unul rudimentar!

Apoi... 105 milioane euro... mi se pare puţin. Doar atât să aibă? Iar asta cu "tu ai un vot" e de-a dreptul penibilă! Ca şi cum eu aş putea să pun acolo prin votul meu pe unul mai bun! Diacomatu e cine? De unde vin banii lui Diacomatu? N-o să legitimez niciodată pe unul care se dă Isus! Atât de mult se zbate ăsta, investeşte bani serioşi în presa locală... ca să-l pupe-n cur... că e de-a dreptul penibil să cred că el pentru binele meu vine acolo... nu ca să câştige el puterea! Cum să dai aşa mulţi bani... fără să nu câştigi nimic în schimb? Eu nu cred în Isus!

Şi mai e ceva... "dovada". Ori am lipsit eu la lecţia limba de română, ori... aici nu e nicio dovadă! Dovadă e ceva ce nu poţi contesta! Astea sunt doar, să le zicem aşa, acuzaţii... care trebuiesc dovedite!!! Dovezile sunt cele care arată, demonstrează un lucru, un fapt! Ei nu au pus aici dovezi, ci au împărţit acuzaţia conform căruia Stancu e hoţ! Ştim asta! E bine că ni se spune exact de ce este acuzat, dar asta nu e o dovadă! Dovada trebuie să demonstreze toate astea: contractul de vânzare cumpărare a maşinii, terenului... (eventula prin interpuşi: unchi, socri şi ce-or mai fi)... poate chiar firma ştiută (dovedită) a fi a lui Stancu şi maşina (care ar fi luată pe firmă), declaraţia sa de avere eventual, etc. Ceva concret... nu acuzaţii pe post de "dovezi"!

P.S. domn' Stancu să nu rămâneţi dator!!!! Şi să ne spuneţi cum e cu acuzaţiile astea apoi!!!

P.P.S. domnu' Diacomatu... e bine şi cu acuzaţiile! Dar să ne spuneţi de unde aveţi bani!!! Ne interesează! Mult de tot. Că nu l-am mai zărit deloc în lumea asta pe Isus... am întâlnit demagogie de trei lei şi ţeapă electorală în schimb! Ne-am săturat de astea! Aşa că faceţi bine şi vorbiţi deschis despre sumele de bani pe care le rulaţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu