luni, 30 mai 2011

Sonja

L-am văzut astăzi de dimineaţă când am fost enervat că un anume program pentru copii nu emitea pe net (cică era offline)... iar eu nu am reuşit să-mi văd serialele care mă binedispun dimineaţa. Noroc cu Badea... deşi nu a fost aşa amuzant sau nu mi s-a părut mie. Poate doar treaba cu hainele... dar i-aş putea spune: "Lasă Mircea... că nici eu nu-s mai breaz" :)))...
Buuun, unde eram? Ah, da... la Sonja! Cine-i Sonja, ce-i cu ea? Păi, e simplu... e o fată. Care e personaj de film - unul nemţesc - apărut prin 2007, fiind produs la studioul Wolfe Video. Nimic interesant până aici.
Sonja este o fată de 16 ani, care face parte dintr-o familie de oameni divorţaţi, locuieşte cu mama sa şi o găseşte atractivă pe prietena ei cea mai bună Julia (care e interpretată de o actriţă pe care o cheamă chiar Julia - Julia Kaufmann :)))) ). Sonja (Sabrina Kruschwitz) are un iubit - pe care nu-l iubeşte - foarte insistent şi care îşi dă tot interesul încercând să o impresioneze cu talentele sale de meşter în ale mecanici auto, încearcă să întreţină conversaţii, dar ea nimic. Îi scrie mesaje tâmpite cu creta în faţa balconului gen "Sonja te iubesc şi te rog să te întorci" sau aşa ceva. Dar ea are ochi doar pentru Julia, iar despre Anton... spune că are gust de scrumieră când se sărută după ce fumează (el, că ea nu... şi e încă virgină).
E un film despre viaţă, normal... banal chiar. Nu se întâmplă mare lucru, dar dacă vă interesează cum a fost dezamăgită fata, cum a "devenit femeie" (adică, în ce condiţii a scăpat de himenul ei)... puteţi să urmăriţi filmul. Sunt fragmente din viaţă: certuri cu părinţii care nu te înţeleg, care-ţi citesc prin jurnal şi apoi se simt vinovaţi că nu le mai vorbeşti, părinţi autoritari care-ţi calcă în picioare orice urmă de personalitate încă de la vârste fragede - pe motiv că fac "educaţie" şi aşa mai departe. Filmul se încheie cu replica: "Nu pot face asta Sonja, nu pot..."

V-am pus chiar şi o subtitrare, asta în cazul în care nu ştiţi prea bine germana (asta pentru că, la fel ca la filmul The Truth about Jane, nu am găsit subtitrare în română pe niciun site):

Subtitrare film Sonja

Vizionare plăcută

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu