miercuri, 6 aprilie 2011

Mă fac manager de proiect (ziua 3, plictis)

Azi am plecat aşa plictisit de la cursul ăsta... niciodată nu am plecat aşa plictisit de undeva. Dimineaţă mi-am făcut nişte probleme legate de faptul că am pus pe stick şi anumite fişiere care ar aduce aici pe unii de acolo. Că mi s-a cerut să arat nişte articole pe care le-am publicat pe site-ul sport101... Dar nu am mai şters aproape nimic când am deschis computerul dimineaţa asta, am lăsat fişierul creaţii aşa cum era. Aşa că am arătat nişte poezele oamenilor de acolo. Şi ce credeţi? Au fost apreciate de femeia care ieri îmi spunea că dânsa crede că din 2012 o să se răstoarne lumea... Ciudat! Dar nu contează. Mă enerva faptul că eu explicam doamnei care predă că o anumită poezie e un fel de autoironie, iar dânsa mă tot întreba "dar la cine te referi?" "e cineva..." nu mai ştiu cum... Dar asta nu prea contează!

Ce contează e faptul că:

1. se fac cursuri de pomană;

2. eu am acum pe computerul meu subiectele care vor fi date mâine la evaluare...

3. oamenii sunt mai interesaţi de a ciupi nişte bani de la stat: că există nu ştiu ce lege conform căreia fiecare trebuie să aibă un "venit minim garantat"; şi sunt în stare să se ducă pe la uşi ca să ia 200 lei pe lună şi să fie puşi să facă muncă în folosul comunităţii: adunat gunoi din parc etc. Nu spun că e ceva ruşinos, doar că... decât să cerşeşti banii ăştia pentru a face munca asta, mai bine te duci la o firmă de slubritate şi te angajezi. Când i-am spus că eu nu vreau să cerşesc nimănui şi că nu-mi mai pasă dacă mai dau ce au promis (cică dau acea sumă de 150 de lei... cu atât mai bine... dar când ne eliberează şi diplomele). Nu stau să le cer... pentru că eu ştiu că nu merit. Că nu m-au făcut manager de proiect ca să trebuiască să-mi dea şi premiu. E aiurea!

România e cam cum spune Cheloo mai jos:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu