duminică, 19 decembrie 2010

Anonim

Nu! Nu pot!!! Nu pot! M-am uitat pe mai multe bloguri... şi pe cele mai căutate se cultivă cearta ca floarea soarelui... din ea se extrage frumos uleuil încins al războiului cu vorbe. Eu nu sunt aşa. Eu mă plictisesc repede de orice conflict. Mă plictisesc repede să dau explicaţii când simt că vorbesc cu surzii şi... când tot eu sunt cel surd. Şi pe oriunde am fost m-am certat cu lumea. Nu contează! Am încercat să fac nişte cereri pentru schimb de link-uri... dar mi se pare inutil. Nu mi-am făcut blogul ăsta ca să mă exprim, ci într-un fel să mă susţin. E doar un fel de a fi al meu... nu e ceva profesionist. Mai strig şi eu câteodată câte ceva la rădăcina unui copac pe vârf de minte, după care astup... de cele mai multe ori mi-e ruşine să mă iau în gură cu toţi inteligenţii de pe planetă. Eu nu sunt aşa. Eu prefer să tac şi să fac lucruri mărunte care-mi plac.. Prefer să visez şi să sper că într-un final totul va fi bine. Atunci când te simţi singur scriind îi scoţi la iveală pe toţi cei care sunt în tine. Te contrazici pe tine, dar măcar are cine să te contrazică în cunoştinţă de cauză! De asta am să continui să scriu. Dar am să renunţ la a căuta susţinere. Nu pot să adun lume aici... pentru că nici nu-mi doresc asta. Dacă lumea vine cum vin graurii la vie... aunci bine. Am găsit nişte texte interesante pe net căutând cu totul altceva... dacă nu... asta este! Nu mai caut pe nimeni. E o decizie pe care trebuia să o fi luat-o de mult.

2 comentarii:

  1. Aici chiar n-as sti ce sa spun. De cand am blogul n-am cerut niciodata schimb de link. N-as sti sa spun exact de ce, dar cred ca in mare parte este din cauza ca nu-mi place sa fiu dezamagita. Si cred ca as fi fost foaaarte dezamagita. Lumea care m-a adaugat in blogroll, m-a adaugat pentru ca asa a vrut. La fel am facut si eu. In blogrollul meu este un singur link pe care l-am adaugat la cerere. In rest... le-am descoperit, mi-au placut, le-am citit si continui sa le citesc cat de des pot. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi asta mi se pare cea mai corectă abordare! Merci! :)

    Spor în continuare cu blogul tău... şi Sărbători Fericite! :)

    RăspundețiȘtergere