joi, 16 septembrie 2010

dansaţi cu noi şalupelor

După un telefon azi... dar lasă asta pe altă dată. Ideea e că m-am ridicat frumos de pe banca din parc şi am mers mai departe. Tot timpul trebuie să treci peste, chiar dacă abandonezi idei, vise şi alte din astea... nu are nicio importanţă, eşti tot tu... cel care se plimbă. Ai capacitatea să faci multe lucruri şi ai idei. Nu pot să vină pe bandă rulantă şi încă să fie şi foarte bune, dar ele apar! Şi asta înseamnă că exişti.
Şi cum mergeam aproape calm, urmărind viaţa din jur... mi-a căzut sub privire un prosop alb-roşu, cu o stemă cunoscută, cu un nume cu mare notorietate: "Dinamo". Lângă el se cocea la soare cel cu "Rapid". Material de şters la numai 15 lei, îmi zic. De şters pe tot corpul... din acela de baie. Şi pentru că se poate întâmpla asta m-am întrebat retoric: de ce nu fac eu hârtie igienică pe care să pun "Dinamo", "Rapid", "Craiova", "Steaua", "Timişoara", etc. Păcat că nu am bani, că aş deveni miliadar investind foarte puţin. Câţiva bănuţi pentru fabricarea hârtiei şi încă ceva pentru printarea ei, plus promovare! Pentru aşa ceva sigur s-ar crea mare îmbulzeală la magazine! Şi aş promova totul cu sloganul: "Şterge-te la fund cu ei!" pentru un succes deplin. Pot să fac şi un clip publicitar cu mai multe variante în care un susţinător al unei echipe să joace rolul celui care se curăţă după ce a fost la toaletă să facă treaba mare. Dacă tot există reclama aceea absolut stupidă cu cei care se screm în faţa camerelor de luat vedere, de ce nu ar exista şi un clip în care se mimează igienizarea în zona anală?
Aş trece apoi la nivelul următor: aş printa pe hârtia igienică nişte scandări de tribună: "...UE (a se citi Uniunea Europeană) Steaua/Dinamo/Rapid/Craiova/Timişoara/etc.!" şi sub sintagma: "Vă punem scandările la fund!" aş începe o nouă campanie promoţională pentru a redresa vânzările sau pentru a le face să crească. La fel clip publicitar, fluturaşi şi mărunţişuri din acestea care să extazieze gibonii. Poate că cea mai căutată frază pe care o voi imprima pe hârtia igienică va fi: "Au, au, au!"... împrumutată de către dinamoviştii din Bucureşti de la spartani. Însă, nu m-aş opri în niciun caz la cele două tipuri de scandări de galerie. Aş inspecta toate stadioanele importante din ţară şi aş fura meserie de acolo!
Următorul nivel va fi reprezentat de către o altă campanie. De data asta mă voi axa pe ceva mai personal: jucătorii, antrenorii, eventual chiar patronii. Pentru un suporter de la Steaua ar fi o împlinire, în momentul de faţă, să se poată şterge la fund cu moaca lui Gigi B., oierul. Cei mai mulţi, însă, vor prefera feţele mai puţin ţepoase ale fotbaliştilor (de obicei golgheterii), deşi nici cu unii antrenori nu m-aş ruşina. Fanaticii care nu-i mai iubesc pe cei de la echipele pe care le susţin vor cumpăra cu mare drag produsul meu. Şi de fiecare dată când voi avea ocazia voi specula astfel de evenimente! O scurtă campanie de promovare şi sigur voi face o avere.
Şi, pentru că în fotbal e ca în viaţă, voi pune în aplicare ideea şi la nivel de viaţă publică: hârtie igienică ce conţine chipul lui Boc, Băse... (deşi e cam aiurea să te ştergi la fund cu Băse...), etc. Totul va culmina cu ceva absolut personal: fiecare individ care doreşte să se şteargă la fund cu imaginea celui mai crunt duşman al său ne va trimite o poză cu acesta, iar noi îi vom livra produsul la domiciu. Bineînţeles, totul se face contra unui preţ mai mare şi mai profitabil pentru mine. Având în vedere că în textele de manele duşmanii sunt entităţi invocate des, iar ţara noastră este una cât se poate de manelistă consider că demersul meu va fi încununat de succes!

P.S. ştiu că brandurile cluburilor de fotbal Steaua Bucureşti, Dinamo Bucureşti etc. sunt branduri înregistrate, iar eu nu aş avea cum să fac un astfel de business pentru că aş plăti mai mult pentru daunele aduse clubului decât aş câştiga (sau poate cine ştie...). Totuşi pe Planeta mea e posibil orice... şi soare în timpul ploii şi cutremur în cer... orice! Asta mă face să cred că exist. Pur şi simplu.

4 comentarii:

  1. Te-a enervat meciu' de aseara atat de tare? :)))
    Ideea de business chiar ar merge! E ... originala. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Am scris textul cu mult înainte să înceapă meciul! Meciul de aseară nici nu l-am văzut. Nu avea, prin urmare, cum să mă influenţeze.
    Ideea asta mi-a trecut prin cap pe drum... pe stradă după ce am văzut la un magazin prosoape cu Dinamo la 15 lei... şi mi-am zis de ce nu şi hârtie igienică? Promovată ca lumea... ar aduce o avere! :)

    Mulţumesc de comentariu! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))) Asta intr-adevar, privind dintr-un punct de vedere strict financiar, asa e. Ar fi o afacere de succes. :D
    Mai bine ca n-ai vazut meciu'. N-ai pierdut nimic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ştiu! Eu nu mă pot uita la meciuri... prea mult timp. Sunt plictisitoare de cele mai multe ori.

    Numai bine! :) Mulţumesc de comentariu! :)

    RăspundețiȘtergere