marți, 18 august 2009

Experimentul Philadelphia și alte conspirații OZN 2

Revin cu câteva adăugiri la ceea ce am spus în articolul anterior: să nu cumva să se înțeleagă că nu încurajez cercetarea fenomenelor OZN sau a manifestării acestuia... e bine că se iau în calcul toate relatările și tot ce ar putea avea legătură cu problema asta. Pe mine mă deranjează însă faptul că se face imediat legătura cu invazia extraterestră și cu alte scenarii din acestea plictisitoare deja din punctul meu de vedere. Am mai spus dacă voia cineva să ne invadeze o facea de mult!

În cartea pe care o citez e găsită o scuză penibilă la faptul că extratereștrii nu încep invazia: cică nu au arme, dar că au avut... și le-au fost confiscate/interzise de alți extratereștri care vor să ne protejeze (Forța este cu noi! :))))) ). Păi, dacă au avut arme și le-au fost confiscate atunci chiar așa idioți sunt și nu-și pot crea altele? Mi-e greu să cred. Iar faptul că există dispute între rase e iar greu de crezut! E simplu: întâi se rezolvă între ei unii pe alții și dacă o să câștige extratereștrii răi vin să ne invadeze... Dar asta e aiurea. E cam absurd.

Apoi am rămas dator cu o mică explicație: cea legată de gaura în hiperspațiu! Mi se pare că e prostesc să crezi că niște extratereștri capabili să ajungă până aici prin mijloace proprii să aibă nevoie de oameni care să le sape o gaură în hiperspațiu... Și-ar crea singuri calea de acces în masă aici dacă e nevoie și nu ar face înțelegeri și experimente mascate cu oamenii.

Am găsit și 2 poze interesante în carte:

1. E bună de făcut o revistă de benzi desenate după ea... n-am avut timp că pun și niște replici (poate când am mai mult timp liber);

2. E de fapt coperta la viitorul film: M.I.B. reload (M.I.B. - men in black a.k.a. bărbați în negru - celebrii indivizi care se pare că au ca misiune să închidă gura celor ce vorbesc despre acest fenomen, poate și eu o viitoare victimă... nu m-a contactat nimeni după articolul scris seara trecută, dar dacă mi se întâmplă ceva știți despre ce ar putea fi vorba :)))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu